20 Nisan 2010 Salı

Benimle konuşmak mı istiyorsun?


Haydi gel beni anlamaya çalış.
Benim anlaşılmaya senin anlamaya ihtiyacın var.

Ama uyarıyorum bunu yaparken canın yanabilir.
Haydi gel beni anlamaya çalış.
Benim anlaşılmaya senin beni anlamaya ihtiyacın var.

Derinlerde olabilirim korkma yaklaş, sana aradığını sunabilirim.
Ufak bir şey karşılığında.

Haydi gel beni anlamaya çalış. Ve sakın korkma.
Ben senin çok uzağındayım. Bulman için gelmen lazım.
Derinliklerime inmen lazım.

Bulduğunda sakın bağırma ben hep buradaydım; gelen sensin, arayan sen, merak eden: sen.
Sihrim sarıyor bedenini çırpınman boşuna,
beni anlamaya çalışman da.

Haydi yanıma gel; beni anlamaya çalışman umurumda değil,
sadece dehlizlerime dokunma…
Burası benim: sen benimsin, bunu değiştiremezsin.

Sus ve dinle bunlar benim ayak seslerim.
Hayatıma hoş geldin.


Ümit YILMAZ

0 yorum:

Yorum Gönder

Hayat Bu Kadar Kısa


-